Gör en felanmälan
Är du utan ström? Eller har ditt vatten blivit missfärgat? Du kan felanmäla driftstörningar för alla våra tjänster dygnet runt.
Om du bor i en villa och vill felanmäla ett avbrott eller driftstörning som rör Elnät, Fjärrvärme eller Vatten och avlopp så är det till oss du ska vända dig. Bor du istället i en lägenhet är det i första hand din hyresvärd eller bostadsrättsförening som du ska kontakta. Om det visar sig vara ett fel på vårt nät gör de i sin tur en felanmälan till oss.
Så felanmäler du
Felanmälningar kan göras dygnet runt till 016-10 60 60. Om ditt ärende inte är brådskande kan du även mejla in ditt ärende till kundservice@eem.se.
Felsök hemma på egen hand
Om du har strömavbrott, gör först en felsökning hemma hos dig innan du ringer och felanmäler. Följ gärna vår guide för felsök i hemmet. Har du gjort en felsökning och fortfarande inte har el så är du alltid välkommen att höra av dig till vår felanmälan.